06 Νοεμβρίου 2014

Βιβλιοκριτική


Δεν συνηθίζω να κάνω διαβάζω βιβλία μέσω υπολογιστή.Βέβαια όταν είδα την ιστορία των συγγραφέων μπήκα στον πειρασμό να το διαβάσω!Έμεινε στην επιφάνεια εργασίας για πολύ καιρό, ώσπου ένα απόγευμα, πήρα την απόφαση να το ξεκινήσω.Διάβασα δύο-τρία κεφάλαια και λέω, "άντε φτάνει τώρα σήκω να κάνεις δουλειές".Πήγαινα να πατήσω "Χ" αλλά τελικά ξεκινούσα καινούριο κεφάλαιο!Και πριν καλά καλά το καταλάβω, είχα διαβάσει το βιβλίο μονοκοπανιά!!Εκτός από τη γλαφυρότητα, μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι 16 διαφορετικοί άνθρωποι ένωσαν τις δυνάμεις τους και έγραψαν σαν ένας συγγραφέας!!Δεν υπήρχε καμία διαφορά στο ύφος!Για το λόγο αυτό θέλω να συγχαρώ τον καθένα ξεχωριστά για το λιθαράκι που έβαλε στην εκπληκτική αυτή προσπάθεια!Για όσους δεν το έχουν διαβάσει, έχω να πω ότι δεν θα μπορέσετε να το αφήσετε αν δεν μάθετε τη συνέχεια!Για όσους το έχουν διαβάσει ακούω εντυπώσεις!

6 σχόλια:

  1. ♥ Σε ευχαριστούμε Λάουρα πολύ ♥
    Μία εκ των 16 και χαμογελώ ...απίστευτα ....

    φιλί♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και γω θα το διαβασω με την πρωτη ευκαιρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν το έχω διαβάσει αλλά με έβαλες σε πειρασμό και απ΄ότι είδα γράφει και η αγαπημένη για το ύφος της Αριστέα! Ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Λάουρα!Δέν τό έχω διαβάσει ακόμα!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν το έχω διαβάσει. Βλέπεις, σε πείσμα της εποχής, αρνούμαι να διαβάσω e-books.
    Αν δεν είναι χειροπιαστό το βιβλίο, νομίζω πως χάνει μισή από την γοητεία του. Πάντως για να το τελείωσες τόσο γρήγορα, σίγουρα θα είναι αξιόλογο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος9/11/14, 12:19 μ.μ.

    Απολύτως αντικειμενική δεν μπορώ να μαι καθότι κι εγώ μία εκ των 16 αλλά σημασία έχει ότι χαρήκαμε την διαδικασία!!
    Σε φιλώ Λάουρά μου!!! Καλό υπόλοιπο Κυριακής!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή