11 Ιουλίου 2014

Το πρώτο μου κασκόλ

Είχα δει αμέτρητα βίντεο στο youtube.Με βελονάκι 5mm το οποίο μπορώ να ονομάσω οικογενειακό κειμήλιο καθώς από την προγιαγια μου, πέρασε στη γιαγιά μου κι επειτα σε 'μένα.(δεν νομίζω να έχει και πιο παλιά ιστορία!).Ξεκίνησα με ένα χρώμα το οποίο σνόμπαρα αρκετά καθώς πίστευα ότι δεν θα τα καταφέρω, γι' αυτό και το διάλεξα.Ασχέτως αν είναι ταιριάζει με αρκετά κομμάτια του χειμωνα.Πήρα 3 κουβάρια 100% ακριλικό και μετά κόπων και βασάνων (αφού το είχα ξηλώσει αρκετές φορές) έφτασα στο παρακάτω αποτέλεσμα!






Υ.Γ:Ας είναι καλοκαίρι, το πλέξιμο δεν είναι μόνο το αποτέλεσμα και θα το διαπιστωσετε και σε επόμενες αναρτήσεις.

2 σχόλια:

  1. Τί καί άν είναι καλοκαίρι φίλη μου?Ετοιμαζόμαστε γιά τόν Χειμώνα!!!Μιά χαρά τό κασκολάκι σου!!Καλοφόρετο!!!Τό πλέξιμο χαλαρώνει!!Ξέρω, παλιά επλεκα πολύ!
    Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Λάουρα. Πολύ όμορφο το κασκολάκι σου και μου άρεσε ιδιαίτερα και η τσάντα που έχεις αναρτήσει παρακάτω. Καλοφόρετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή